Reparations hjælp

Hjælp andre eller få selv hjælp til problemer eller spørgsmål omkring alt der har med Apples produkter at gøre.
2 indlægSide 1 af 1

Reparations hjælp

Indlægaf JonasBuch » 18/05 2012, 18:53

Hej alle :)

Jeg vil hører om der er en der ved om man kan få repareret en bule i "coveret/kabinettet" på en macbook pro 13". Bulen sidder omme bag på skærmen, altså samme side som apple logoet sidder. Det skete ved at min værelsekammerat (jeg går på efterskole), kom til at tabe sin mobil ned fra køjesengen midt om natten, og den landede ned på min computer, som stod på bordet ved siden af sengen. Det vil være en rigtig stor hjæp, hvis der er en der kan hjælpe.

På forhånd tak! :)
JonasBuch offline

Re: Reparations hjælp

Indlægaf jenserikbech » 31/05 2012, 16:37

Først se om han er forsikret. En husstandsforsikring vil dække.
Er bulen blød, så kan du måske få fat i en kraftig sugekop, for eksempel fra en GPS der suger sig godt fast til en bilrude eller lignende.
Med den kan du minimere bulen med forsigtighed.
Jeg købte to kraftige sugekopper med ekpansionshåndtag i Netto. Men de er lidt store i diameteren og er beregnet til at trække bløde buler ud i biler!;-)
Tjaa, bedre kan jeg ikke gøre det, for der skal en hulens masse skille-ad før du kan komme ind og trykke bulen ud fra indersiden er jeg bange for.
jenserikbech offline

2 indlægSide 1 af 1