Smuk eller grim?

Her kan du placere tråde som ikke passer ind i andre kategorier.
94 indlægSide 1 af 101, 2, 3, 4, 5 ... 10

Smuk eller grim?

Indlægaf Gæst » 07/01 2002, 21:10

Smuk eller grim?

Den er hurtigere og billigere, sådan er det altid. Den indeholder intet nyt man ikke tidligere kunne få til en højere pris. Det som gjorde iMac til en succes var design, alle elskede den umiddelbart. Derfor er den store spørgsmål, er den smuk eller grim?
Gæst offline

Indlægaf Lars Truelsen » 07/01 2002, 21:13

Jeg havde en anden opfattelse. I betragtning af at publikum er inkarnerede Mac fans var applausen noget dæmpet.
Det mindede mest om præsentationen af 5 års planen i Sovjetunionen - klap og klap i...

:(
larsdt
Lars Truelsen offline

Indlægaf Gæst » 07/01 2002, 21:18

Men hvad mener du smuk eller grim? Jeg skal ikke ligge skjul på at jeg syndes den er grim, men jeg håber virkelig at der er mange der finder at den er king of cool og derfor går ud og køber den. Dette er ikke en dyr cube, men en maskine der skal sælges i mega mængder.
Gæst offline

Indlægaf Tux » 07/01 2002, 21:22

Smuk på sin egen måde - og var det ikke det samme med den første iMac? ;-)
Tux offline

Indlægaf Gæst » 07/01 2002, 21:23

Den er for fed!!!

Totalt lækkert retro 50er/60er-Stanley Kubrick/Rumrejsen 2001-design.

Meget praktisk med den MEGET bevægelige skærm.

Så simpel at det er smukt. Den vinder 100% et par designpriser. INGEN designer af Windoze maskiner ville vove noget lignende.

Apple har gjort det igen!!!!
Gæst offline

Indlægaf Gæst » 07/01 2002, 21:23

Ok - jeg er den første:

Den er smuk!

Stryger direkte ind på \"Museum of Modern Art\" lige som Color Classic og Cube.

Helt sikkert - snobberi ???

Tjaeee - måske, men super design synes jeg.

Og ja, jeg har altid været lidt til arkitektlamper!

/TB
Gæst offline

Indlægaf Gæst » 07/01 2002, 21:24

Tis!!!

Jeg var ikke den første..!!
Gæst offline

Indlægaf Lars Truelsen » 07/01 2002, 21:25

Jeg kunne godt tænke mig at se den i virkeligheden først. Den virkede meget flot i finishen ligesom den oprindelige iMac. Den syntes jeg dog var lidt \"plasticagtig\" - lavet af nogle billige materialer i forhold til towermodellerne.

Hvis den nye iMac er rimelig lydsvag og de bevægelige dele fungerer, forbedrer det nok helhedsindtrykket.

-larsdt
Lars Truelsen offline

Indlægaf Gæst » 07/01 2002, 21:36

Noget der er godt, om som Steve lagde vægt på, er at strømforsygningen er indbygget, dette er et fremskridt fra Cuben. Til gengæld mener at det var et problem ved Cuben at højtalerne ikke var indbygget, i forhold til den klassiske iMac. Endelig er det ærgeligt at der ikke er slot in som der var på både Cuben og den klassiske iMac. Verner Panton er ”oppe i tiden” og arkitektlampen har lidt Panton over sig. Så vi må håbe at den føldger en trend, der gør den til et hit. Cuben var for dyr, spørgsmålet bliver måske her hvad er prisforskellen i forhold til i iBook, og hvad vil man helst have.
Gæst offline

Indlægaf Gæst » 07/01 2002, 21:38

Fuldstændig enig med Anonym kujon
Apple har gjort det igen! Bravissimo - hurra !

Jeg smider min G3 B/W monster ud til server brug, installerer Linux på min AMD og smider win i spanden, og køber mig 100.000 stk nye iMac. Hurra Apple!

GR
Gæst offline

Næste
94 indlægSide 1 af 101, 2, 3, 4, 5 ... 10